.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک تیم ، از ورود تا سرگردان در مازندران
مهر کام را به ساری آوردند تا طفل سر راهی شود؟!
با این وجود به نظر می رسد هنوز هم مسئولین تربیت بدنی مازندران فرصت آزمون و خطا را برای خود محفوظ می دانند و برایشان مهم نیست که چه بر سر فوتبال مازندران می آید .
مهر کام را به ساری آوردند تا طفل سر راهی شود؟!

تیم مهرکام پارس تهران تیمی که پس از پایان فصل۸۸-۸۹ مالکانش به فکر انتقال آن و فروش امتیاز این تیم افتادند .

در ابتدای امر سمنان یکی از گزینه های اصلی خو اهان امتیاز این تیم بود که با اصرار و پا یفشاری می خواست امتیاز این تیم را در اختیار بگیرد که به دلیل آماده نشدن شرایط مناسب مالکان مهر کام با گزینه ی جدیدی وارد مذاکره شدند .

تربیت بدنی مازندران...

مهر کامی ها ، گویا این گزینه را از سایر گزینه ها مناسب تر دیدند وبا انتقال این تیم به ساری موافقت کردند.

با قطعی شدن ورود مهرکام حالا نوبت به تربیت بدنی ساری رسید تا آمادگی خود را مبنی بر حضور تیم در مرکز استان اعلام نماید .

با قطعی شدن حضور تیم در ساری در ابتدا نام صنعت ساری را برای تیم به خاطر حمایت صنعت گران انتخاب کردند وهدف از خرید مهرکام را رسیدن مازندران به لیگ برتری . آن هم با وجود دو تیم دسته اولی !!!

پس از مدتی با تغییر نام صنعت ساری به طبرستان صنعت ساری ،حسین فارسی که اصالتا شیرازی و مديرعاملي شركت مهندسي خزرشن شايان طبرستان در ساری است مالکیت تیم را بر عهده می گیردو محود سورتچی به عنوان سرمربی انتخاب می شود ودر ابتدا برای اقناع مدیران و افکار عمومی۳۰ %از طلب کادر فنی را پرداخت می کند.

فارسی اما در نیم فصل ، بعد از برکناری سورتچی ، نادر دست نشان را به عنوان سرمربی انتخاب می کند .

دست نشان که علاقه ی خود به مازندران را علت همکاری با فارسی می دانست با نتایج قابل قبولی طبرستان صنعت ساری را کمی از بحران دور می کند تا اینکه دو روز مانده به بازی با تربیت یزد بلیت تیم توسط فارسی کنسل می شود وفارسی به تعهدات خود عمل نمی کند.وباقی قضایا ...

عمل نکردن حسین فارسی به تعهدات و اولتیماتوم های مسئولان ورزش استان باعث شد پس از پایان فصل ، مسئولان به فکر گزینه های جدیدی بیفتند که در انتها ابراهیم میثاقی بر گزیده می شود وحتی نام تیم را به شاهین ساری تغییر می دهد و سرمربی انتخاب شده از طرف مالک سابق یعنی رضا تقوی را برکنار و رضا احدی را جایگزین وی می کند واظهار می دارد که اگر شرایط محیا نشود تیم را به شهر دیگری خواهد بود.

حالا که تنها۱۲روز به آغاز لیگ دسته اول مانده اخباری شنیده می شود که هنوز قرارداد بازیکنان در هیئت فوتبال استان به ثبت نرسیده است.

اکنون معلوم نیست پس از یکسال نام مهرکام سابق را چه باید نامید ! طبرستان صنعت ؟ شاهین ؟ و یا .... اما آنچه مسلم است " مهرکام " یا هر نام دیگر مانند طفل سر راهی شده که در پس ضعف مدیریتی در ورزش مازندران بی صاحب است و همه در باره آن اظهار نظر می کنند .

متاسفانه این روزها هر کس حق دارد برای این تیم تصمیم بگیرد. این یک حقیقت تلخ است اما انگار مسئولان ما قدرت تصمیم گیری درست ندارند . چرا که در جایی که نساجی و شموشک با آن همه طرفدارغرییبند صنعت نو پا که طفل یکساله ای در مازندران است غریب نباشد ؟ ! اگر این گونه نبود متعجب می شدیم !!!

با این وجود به نظر می رسد هنوز هم مسئولین تربیت بدنی مازندران فرصت آزمون و خطا را برای خود محفوظ می دانند و برایشان مهم نیست که چه بر سر فوتبال مازندران می آید . چرا که وقتی صحبت از انتقال استیل آذین بود با وضعیت نابسامان فعلی ورزش مازندران آمادگی خود را اظهار می دارند!!! در حالی که با توجه به وضعیت نساجی ، شموشک و صنعت همه می دانند که این آمادگی از جنس فرافکنی و شعار است و بس .

در شرایط فعلی و با توجه به محدودیت زمانی و نزدیکی به آغاز مسابقات لیگ یک ، مسئولان تربیت بدنی بدور از تعلل و وقت کشی باید تکلیف این تیم ساروی را روشن نمایند و در گام اول مالک آنرا به افکار عمومی معرفی نمایند و از ابهام گویی در این خصوص پرهیز نموده و به طور شفاف بگویند مالک این تیم " فارسی " است یا " میثاقی " ؟ نام این تیم " طبرستان صنعت " است یا " شاهین " ؟! سرمربی این تیم چه کسی است ؟ و....

بی تردید شفاف گویی و اعلام موضع صریح مدیران ورزش استان تنها راه نجات تیم مرکز استان است که انتظار می رود هرچه سریعتر فارغ از حواشی بصورت رسمی بیان شود . ما و همه دلسوزان ورزش مازندران منتظریم . یا علی ....

رضا شریعتی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا شریعتی 30 مرداد 1390
هدف از خرید مهرکام را رسیدن مازندران به لیگ برتری . آن هم با وجود دو تیم دسته اولی !!!
اصلاح شود:
هدف از خرید مهرکام را دربی لیگ برتری خواندند. آن هم با وجود دو تیم دسته اولی !!!
نا شناس 3 شهريور 1390
آقاي شمال نيوز تور رو به خدا اينقدر دايه دلسوز تر از مادر نشو يد اينقدر وضعيت ورزش مازندران را نابسامان نخوانيد مگر ورزش فقط فوتباله والا بلا ما ورزشكاران ر شته هاي ديگه هم حق داريم . چرا كشتي ،وزنه برداري و رشته هاي ديگه كه امسال اينهمه افتخار آفريدند رو مثال نمي زنيد مگه عملكرد يك اداره كل رو با فوتبال مي سنجند آقاي شمال نيوز من نمي دانم شما واقعا دلتان به حال ورزش ميسوزه يا با شخص پريچهره مشكل شخصي داريد به خدا قسم درست نيست . بالاخره روز حسابي هم دركار هست .
رضا شریعتی 3 شهريور 1390
جوابیه
من رضا شریعتی نویسنده این مقاله ام از شما یه سوال دارم آقایی که می گی مگه ورزش فقط فوتبال مصاحبه چند روز پیش بهداد سلیمی و خوندی در دنامه خطاب به مسئولینو خوتدی یک سوال جابر صادق زاده قهرمان جوانان قائم شهری را با چی دور شهر چرخو.ندن مطمئن باش اگه امسال اقای رمدانی و مسئولین پایگاهای خبری نباشن برای خیلی ها خوبه وکسانی هم که می نویسن تا عاشق نباشن دست به قلم نمی شن خیلی ها منو به حرافی متهم می کنن ولی باید بدونن تا دستم به قلم می خوره نه تنها من بلکه خیلی ها

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.